Blogger Hit Arttırma Teknikleri

ŞİMDİ PAYLAŞ:⬇️

Blogger Hit Arttırma Teknikleri

Blogger Hit Arttırma Teknikleri
İnternette araştırdığınız blogger hit arttırma etiketine ait girdiğiniz sitelerdeki bütün yazıları unutun. Şimdi sizlere daha değişik yollar göstereceğim. Yazıya başlamadan önce herşeyi unuttunuz mu ? Blogunuzu sık sık güncelleyin, kendinize dost bloglar edinin, yazılarınızı sosyal medyada paylaşın vs. gibi başlıkları kastediyorum. Şimdi eğer amatörseniz daha dikkatli okuyun.


Bir blog açtınız ve bütün yazılar kendinize ait ama birtürlü hit artmıyor. Şunu sakın aklınızdan çıkarmayın ki asla sitenin hitini arttırmak için uğraşmayın. Ziyaretçi sayınızı yükseltin. E ikiside aynı şey değil mi ? Değil. Hitinizi en fazla 3-4 gün arttırabilirsiniz. Ama ziyaretçiyi 3-4 ayda zor elde edersiniz. Burada ziyaretçi derken sitenize abone oolmuş yada yer imlerine kaydetmiş kişilerden bahsediyorum. Mesela benim ilgi alanım olan bazı siteleri ve bu sitlerin hitlerinin düşük olmasına rağmen yer imlerine kaydettim. Burayı geçelim.

ASLA HİT ARTTIRMA PROGRAMLARI VE SİTELERİNİ KULLANMAYIN
Google tabi salak ya sizin bunu yaptığınızdan haberi yok. Asıl salak olanlar bunları kullananlar. Ahaha Google farketmedi deyip hitin artmasını yatarak izliyorlar. 1 ay sonra ilk sıralardayken kendisini en altlarda buluyor. Sakın bu tip işlere kalkışmayın.

GOOGLE WEB YÖNETİCİSİ ARAÇLARI'NI KULLANIN
Bu ne midir ? Şu linke tıklayarak oraya ulaşabilirsiniz. 

https://www.google.com/webmasters/tools/ Peki bu nasıl kullanılır ? Deneyerek öğrenin en olmadı internette bunların dersleri var.


ALTIN KURAL: YAZILARINIZ KENDİNİZE AİT OLSUN
Sitenizin hiti çok yüksek bile olsa yazıları kopyala yapıştır yapıyorsanız o blogu silin gitsin.Emek var mı ? Yok. Hırsızlık var. Emek hırsızlığı. O yüzden dikkatli olalım. Eğer kopyala yapıştır yapıyorsanız yazının sonuna alıntıdır diye bir yazı ekleyin. Bu yazı kocaman olsun ya da yazıyı aldığınız sitenin linkini verin.

YORUM İÇİN ARKADAŞLARINIZI İKNA EDİN
Bu biraz sahtekarlığa girse de ilk başlarda bunu yapmak zorundasınız. Facebook'tan arkadaşlarınıza mesaj atın. 'Ya kanka şu linke girip yorum yazar mısın ?' deyin. Başka bir alternatif olarak ise gittiğiniz misafirlikte eğer bilgisayar varsa açın sitenizi kendiniz yorum yazın. Bunu sadece ilk 1 ay yapın. sonra gerisi otomatik olarak gelir.

LİNK DEĞİŞİMİ YADA BANNER PAYLAŞIMI YAPIN
Peki bu nedir bunlar ? Sizin gibi tek tük hiti gelen bloglar bulun ve yöneticileriyle iletişime geçin ya yazılarınızda link çıkışı yapın yada birbirinizin banner reklam kodlarını paylaşın. Bu iki blogunda hitini arttırır. Ama ben bunu tavsiye etmiyorum daha çok Backlink yapın yani Link değişimi. İlerleyen günlerde bunun hakkında da bilgiler yazacağım.


SOSYAL MEDYAYI AKTİF KULLANIN
Mesela ben yapıyorum. Nasıl mı ? Yazılarınızın linkini açıklamasıyla beraber Facebook, Twitter gibi sitelerde kendi hesabınızla paylaşın. Merak edenler mutlaka olacaktır.

İLGİ ÇEKİCİ YAZILAR YAZIN BUNLAR LİSTE HALİNDE OLSUN
Peki nasıl ve ne hakkında yazacağım ? Bunada cevap veriyorum. Mesela En iyi 20 futbolcu, En iyi 10 banner hazırlama sitesi, En çok kullanılan telefon markası vs gibi. Bu insanların ilgisini çekebilir.

ÇEVRENE BLOGUNDAN BAHSET
Arkadaş ortamında takılırken 'Ya arkadaşlar benim şöyle bir blogum var ve hepinizin ilgisini çekebilecek yazılar yazıyorum.' deyin. Bazıları girmez belki bunu tanıtan arkadşlarınız bile olur.

Bu dediklerimden en az 3-4 tanesini yazarsanız %100 değil %60-70 kadar olumlu sonuç alabilirsiniz. Abartmıyorum. Bazı siteler %500 falan diyor kanmayın.
ŞİMDİ PAYLAŞ:⬇️
Tepkiler:

İNTERNET GENEL

İstek Ve Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir:

0Yorum Yazmayı Unutmayın: